.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر راه و شهرسازی:
سوت قطار سال 95 در گیلان شنیده می‌شود

 شمال نیوز: وزیر راه و شهرسازی از افتتاح پروژه راه‌آهن مسیر قزوین‌ـ رشت در نیمه نخست سال 95 خبر داد.

عباس آخوندی در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌وگو با فارس در لنگرود با اشاره به وضعیت پروژه‌ راه‌آهن این استان اظهار کرد: تلاش ما این است در نیمه نخست سال 95 پروژه راه‌اهن در مسیر قزوین‌ ـ‌ رشت به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه در سفر هیئت دولت به گیلان ادامه پروژه راه‌آهن در محور رشت‌ ـ انزلی و انزلی‌ ـ‌ آستارا آغاز می‌شود، تصریح کرد: با توجه به بازدیدی که به عمل آمد این پروژه پیشرفت خوبی دارد و 87 درصد زیرسازی آن انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کارهای روسازی پروژه راه‌آهن انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اقدام‌هایی در زمینه ایستگاه راه‌آهن انجام می‌شود و اکنون یک ایستگاه پیش‌بینی شده که حدود 10 کیلومتری رشت و در حد فاصل بین رشت و بندر انزلی است.

وی از ایجاد ایستگاه دیگر راه‌آهن دیگر در مرکز شهر رشت خبر داد و گفت: با ایجاد این ایستگاه برای مسافران و آسایش امکانات بیشتری فراهم می‌شود.

آخوندی با اشاره به بازدید پروژه‌های لنگرود تصریح کرد: این پروژه از سمت چمخاله به طرف رودسر می‌تواند کمربندی حاشیه دریای خزر در گیلان را تکمیل و منطقه مازندران را به گیلان وصل کند.

وی با بیان اینکه پروژه مذکور 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، خاطرنشان کرد: یک بخشی از آن زیرسازی شده و اجرای آن را مورد حمایت بیشتری قرار می‌دهیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه حدود 11 کیلومتر کنارگذر لنگرود به رودسر نیز یک خط آن اجرایی شده و کارهای تاسیسات و ابنیه فنی صورت گرفته جزو پروژه‌های سفر ریاست جمهور قرار می‌گیرد تا سرعت بیشتری یابد و هر چه سریع‌تر در اختیار مردم لنگرود قرار داده شود.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان 96 تختخوابی لنگرود 58 درصد  پیشرفت کار دارد، یادآور شد: مجری این پروژه وزارت راه و شهرسازی و بهره‌بردار آن وزارت بهداشت و درمان است و امیدواریم مشترکاً اعتبار بیشتری برای این پروژه اختصاص دهیم تا این بیمارستان در سال جاری به اتمام برسد.

آخوندی درباره بازدید از بندر چمخاله خاطرنشان کرد: چند گروه علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده‌اند که در مدت دو هفته آینده اعلام عمومی می‌کنیم و امیدواریم با یکی از کارگروه‌ها بتوانیم توافق کنیم و بندر چمخاله فعال شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شمالی 27 فروردين 1394
قراربود درخرداد1393 سوت قطاردرگیلان شنیده شود!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.